Pagina's

29 november 2011

29/11: Als puzzelstukjes op hun plaats vallen...

Alweer twee maanden studeer ik in Amsterdam. Nieuwe opleiding, nieuwe mensen. Elke dag heb ik steeds meer het gevoel dat ik op mijn plek ben. Elke dag weet ik meer wat ik wil, en ik krijg steeds meer zin in het échte leven, met werk en verantwoordelijkheden.

Pas als je achter je kijkt, zie je wat je eigenlijk allemaal bereikt hebt. Vandaag kreeg ik ineens zoveel zin om mijn cv op te bouwen en ervaring op te doen, dat ik er eigenlijk niet langer mee wil en kan wachten. Helaas ga ik het vanaf januari heel druk krijgen, dan ga ik namelijk stage lopen bij Theaters Tilburg op de afdeling publiciteit. Ik hoop nog wat projectjes ernaast te kunnen doen, lijkt me fantastisch! Dat is ook precies de reden waarom ik weer met bloggen ben begonnen. Al jaren gaat mijn blogcarrière een beetje op en af, maar nu heb ik het gevoel dat ik zelf het leven weer een beetje in de hand heb, wat het bloggen voor mij een stuk leuker maakt! Goed voornemen 2012 #1: meer schrijven dus!

Langzaam valt alles dan toch op zijn plek en realiseer ik me dat dit wel het leven is dat ik graag wil hebben.. Wat is het toch fijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten