Pagina's

13 december 2011

13/12: Weekendje Dusseldorf en mooie kansen

Afgelopen vrijdag leverde ik éindelijk mijn onderzoek in (naar het creëren van betrokkenheid in gezondheidscampagnes) en kon ik daarna genieten van een lekker kopje thee met mijn vriendinnetjes in mijn 'stamkroeg'. Om half twaalf reed ik door naar mijn vriendje, waarna ik nog even met hem de kroeg indook. De dag erna vroeg op, want het was tijd voor een weekendje burgerlijk doen en een bezoekje brengen aan de Duitse kerstmarkten!

Heel fijn om eventjes samen weg te zijn! Een kleine sfeerimpressie (nee ik ben geen goede fotograaf, en ja, je kunt erop klikken):
En in woorden: Gluhwijn, gluhwijn, gluhwijn, warme chocomelk, wafels, heel erg veel kitsch. Maar ook lekker winkelen, fijn douchen, Duits cabaret kijken, sight seeing Dusseldorf Airport wegens een niet werkende TomTom en vooral heel veel liefde!

Daarnaast komen er de laatste tijd steeds meer leuke en mooie kansen op mijn pad. Ik ben klaar om te laten zien wat ik kan en te ontdekken wat ik wil! Hierover later meer!

Komende week staat in het teken van leren voor het laatste tentamen van mijn schakelprogramma (en dus spanning om toegelaten te worden tot de master die ik graag wil doen). De laatste loodjes dus! Verder ben ik in de weer met kerstcadeautjes. Voor mijn vriendje heb ik bijvoorbeeld deze foto (clickable) in groot formaat af laten drukken en in een mooi lijstje gedaan. Ik hou ervan om creatief bezig te zijn met cadeautjes. Helaas helpt dat niet echt mee om mijn prioriteiten op orde te stellen...

Doen jullie aan cadeautjes met kerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten